'H.... σχεδόν χωρίς ποινές
Εξαρτάται από το τι έχετε και που σκοπεύετε να το οδηγήσετε. Μιλάμε φυσικά για το website, το eshop ή το cbookshop σας.
Εξαρτάται από το τι έχετε και που σκοπεύετε να το οδηγήσετε. Μιλάμε φυσικά για το website, το eshop ή το cbookshop σας.
Η κατασκευή ιστοσελίδων και η βελτιστοποίησή τους στα πλαίσια του SEO σήμερα.
- Ακόμα και στον τίτλο;
- Ακόμα κι εκεί!
- Δηλαδή;
Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια, ότι στις μέρες μας κάθε website χρησιμοποιεί κάποιου είδους framework, CMS, ή και τα δύο.
Επειδή μπορούν! Και στη συνέχεια θα σας το αποδείξουμε!
"Τώρα μάλιστα..." θα σκεφτείτε αρκετοί από εσάς που είστε έμποροι περισσότερα χρόνια από όσα υπάρχει η πληροφορική στην Ελλάδα.
Για ποιό λόγο μπορεί να σας προτείνει κάτι τέτοιο ο web developer με τον οποίο συνεργάζεστε;
Όχι δεν είναι οικονομικοί οι λόγοι, κι ας είναι το πρώτο που θα σκεφτούν οι περισσότεροι από εμάς.
Ξεκινήσατε να σχεδιάζετε το νέο σας website και αναρρωτιέστε τι περιεχόμενο πρέπει να χρησιμοποιήσετε; Το οπτικό περιεχόμενο είναι ίσως η αποτελεσματικότερη λύση!
Η λέξη "brief" σημαίνει "σύντομος". Με λίγα λόγια, το brief, είναι το σύνολο των "σύντομων" οδηγιών που δίνονται σε όποιον αναλάβει την υλοποίηση ενός έργου ή προϊόντος.
Πολλές επιχειρήσεις που σχεδιάζουν και υλοποιούν websites, υποστηρίζουν πως μπορούν να σας προσφέρουν ποιοτικό αποτέλεσμα, με μια τυπική αμοιβή των 75€ με 500€, κατά προσέγγιση.
Η διαχείριση των πελατών μας ως Designers γίνεται όλο και πιο δύσκολη στις μέρες μας. Το φαινόμενο αυτό, όσο κι αν αποφεύγουμε να το παραδεχτούμε, οφείλεται σε εμάς τους ίδιους. Πώς όμως το μετριάζουμε;
Το καλό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απασχολεί όλους τους επαγγελματίες του χώρου μας, αλλά και όλο τον εμπορικό τομέα, ως οικονομικό μέσο προώθησης της επιχείρησής τους.
Με ποιο τρόπο μπορεί κανείς να σχεδιάσει μια καλοστημένη και πλήρη εμπειρία για τους χρήστες του website ή της εφαρμογής του;
Η σύγχρονη τεχνολογία είναι με το μέρος μας. Συχνά όμως, είναι πολύ μακρυά από την αντίληψή μας. Πολλοί από εμάς επενδύουμε στο website μας για να κερδίσουμε το μερίδιο της αγοράς που επιθυμούμε για την επιχείρησή μας.
Ας πούμε ότι μια νεοσύστατη εταιρεία προσπαθεί να ανέλθει στην αγορά, γνωστοποιώντας το brand αλλά και τα ποιοτικά προϊόντα ή υπηρεσίες που είναι σε θέση να παρέχει. Η βασικότερη αλλά και οικονομικότερη μέθοδος για να το κάνει αυτό, είναι μέσω του διαδικτύου, είτε με διαφήμιση, είτε με...διαφήμιση.
Έχουμε δει τους όρους να αναφέρονται συχνά στο διαδίκτυο, σε συνάρτηση με τη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. Αλλά τι σημαίνουν, από που προέρχονται και ποιες οι συνέπειές τους;