Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε πρόσβαση στην ανάλυση δεδομένων σχετικά με τον πελάτη σας. Η δύναμη της ανάλυσης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τα πάντα, από τα προϊόντα που προσφέρετε μέχρι και τον τρόπο με τον οποίο εμπορεύεστε τα προϊόντα αυτά. Ενδέχεται να είστε σε θέση να συγκεντρώσετε κάποιες πληροφορίες πελατών σε ένα φυσικό κατάστημα, αλλά ενδεχομένως να ήταν ανακριβείς. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να πατήσετε ένα κουμπί και τα υπόλοιπα συμβαίνουν αυτόματα. Μπορείτε να πάρετε το όνομα του πελάτη σας, τη διεύθυνση αλληλογραφίας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό τηλεφώνου. Αυτό σημαίνει ότι έχετε τουλάχιστον τρεις διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας και οικοδόμησης μιας σχέσης μαζί τους. Εάν τους ζητήσετε να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό, μπορείτε να λάβετε ακόμη περισσότερες πληροφορίες από αυτούς για να τους εξυπηρετήσετε καλύτερα.